ÜLKÜCÜ ŞEHİT DAVUT TURAN

ÜLKÜCÜ ŞEHİT DAVUT TURAN

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 28 HAZİRAN 1978
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: SAMSUN

DOĞDUĞU YER: TOKAT

MESLEĞİ:         ÖĞRENCİ

Çiftçi bir ailenin çocuğuydu. Samsun Eğitim Enstitüsünde okuyordu. Türk-İslam ülküsünün mücadelesinde yer almıştı.

 

OLAY GÜNÜ:

Samsun’daydı,  Zafer sinemasının yanında bulunan TÖB-DER(Türkiye Öğretmenler Birliği Derneği=devrimci solcu-komünist öğretmenlere ait bir dernek) binasının önünden geçiyordu, TÖB-DER’in içinden ülküdaşımıza ateş açıldı. Açılan ateş sonucu ülküdaşımız şehit oldu.

ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLERDAVUT TURAN (2)

yunusbugrayilmaz tarafından yayımlandı

1960 Erzurum doğumluyum. evliyim. Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sanat Tarihi bölümü Mezunuyum. Ticaretle Uğraşıyorum. İki Yayınevim var. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesinde Sanat Tarihi Dersleri veriyorum

Yorum bırakın